donderdag 2 januari 2014

Shoplog Ebay 1#

Hooooi!

Vele zullen het al wel kennen, Ebay. Je kan er werkelijk alles op kopen, en vaak ook heel goedkoop. Maar doordat het vaak van China komt, is de kwaliteit wel een twijfelpunt. Is het z'n geld waard of niet? Nouja, niet dat je er zoveel voor betaald, aangezien het meestal wel heel goedkoop is, maar toch. Je hebt graag iets wat niet alleen mooi en kwaliteitsvol lijkt op foto, maar ook als je het aankrijgt. En dat is niet altijd het geval. Ik heb zelf al veel miskoopjes gedaan op Ebay, maten die niet kloppen of een artikel dat helemaal anders is dan de foto.

Ik koop best veel op Ebay, ongeveer wekelijks bestel ik wel wat. Ik heb echt alles al gekocht op Ebay, van voeding tot juwelen en kleding. Vanaf nu ga ik iedere keer als ik wat gekocht heb een blogje schrijven met een shoplog, en als ik het ontvangen heb een revieuw, zodat jullie ook op de hoogte zijn van de kwaliteit ervan. Hier dus m'n eerste shoplog! :)








Een onesie van Cheshire Cat! Haha jup, dit is echt wat voor mij. Ik hou enorm van Alice In Wonderland, dus dit kan zeker niet ontbreken :)
Op de foto ziet het er erg mooi uit, gemaakt uit fleece stof en mag in de wasmachine.
Ik heb een S besteld, omdat ik niet zo groot ben en hij anders misschien wat groot komt. 
Ik kan niet wachten tot hij aankomt!
Prijs: $15,98 + $8,99 verzendkosten


Een panty van Totoro, die leuke Japanse chinchilla! :)
Hier ben ik vooral benieuwd naar de kwaliteit van de stof van de panty. Ik weet uit vorige aankopen van panty's dat ze niet geschikt zijn voor personen groter als 1m65, omdat ze klein uitvallen.
Prijs: $3,99 + free shipping


Een trui, gemaakt uit katoen. Te koop in 3 verschillende printen. Ik heb hierin de maat US8 besteld wat volgens de matentabel overeen komt met een EU38.
Prijs: $9,59 + free shipping



Geen opmerkingen:

Een reactie posten